jump to navigation

Livet og været 31. mars 2007

Posted by Oda in Stemninger.
trackback

Jeg sitter ved skrivebordet og ser ut i Botanisk hage. Jeg tenker at jeg burde vært et annet sted, hvor jeg bedre kunne nyte livet, eller været (når det er vår blir det lett å gjøre feiltakelsen å tro at de to er det samme). Jeg går ut på balkongen og setter meg i solveggen. Lukker øynene og lar sola steke og tankene flyte, men de flyter i samme strømmer som før, varmen prikker i huden og brenner dem inn. Jeg skulle vært et annet sted, kanskje ved havet. Ville tankene forandret seg ved havet?

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Legg igjen en kommentar

