jump to navigation

Musikk gjennom gulvet 6. mai 2007

Posted by Oda in Stemninger.
trackback

Naboen i etasjen under spiller musikk gjennom taket til meg. Jeg hører på den gjennom gulvet, fin musikk, melankolsk gitar, den neste låta er gladere, men fortsatt mjuk. Det er søndag morgen med gnagsår i øynene, egentlig er jeg for trøtt til å høre musikk, men akkurat slik går det fint: Dempet gjennom gulvet, valgt ut av en annen, friminutt fra tankene, ferie fra friheten, gi seg over til en fremmeds ukjente velkjente verden og smak.

Kommentarer»

1. Forfulgt (Superfamily) « Bharfot - 29. mai 2007

[…] Stemninger. trackback Naboen min har utgitt plate og fått gode kritikker. Han pleier å spille musikk gjennom gulvet til meg, uten at han vet det, både egen og andres. Jeg liker plata, og nå lurer jeg på: Hvis jeg […]


Legg igjen en kommentar

