jump to navigation

Bølgefilm 10. juni 2007

Posted by Oda in Stemninger, Video.
trackback

Sitter på svaberget og filmer en bølge. Skrur av når jeg går lei, går videre og filmer en annen. Etterpå sjekker jeg tida, og hver av snuttene blir på ganske nøyaktig tjue sekunder. Kanskje fins det en naturlig kjedsomhetsterskel som er så lang – jeg lurer på om den er universell, eller bare gjelder meg.

Han som ga meg kameraet sitter på en stein og betrakter meg. Han er sliten av sola og vinden, og synes jeg er rar som løper rundt. Kjeder du deg? spør han. Neida, svarer jeg oppslukt. Men du filmer bølger, påpeker han. Ja, sier jeg. Men de er ikke kjedelige. Bølger er helt forskjellige.

[livevideo id=07A3D1C8835245D2B1754D86823D3FCE]

Filmsnutten er ment som en forfriskning til alle som svetter ved et skrivebord i hetebølgen: Kjølige bølger mot et knudrete svaberg i Oslofjorden. (Det er den første filmen jeg noensinne har laget, så bær over med kvaliteten.)

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Legg igjen en kommentar

