jump to navigation

Støvsugervennskap 13. juli 2007

Posted by Oda in Stemninger.
trackback

Jeg har dagjobb i sommerferien. Det er min form for ferie. Jeg sitter ved pulten min og mailer og snakker med andre jenter i andre firmaer, som også er sommervikarer. Noen av dem virker litt snødd – jeg håper for deres skyld at de ihvertfall er pene (det er de nok, i denne bransjen). Men det er også andre, som sikkert kunne blitt venninner. Det er særlig ei jente jeg skravler med på telefonen, ikke om noe personlig, men små ting som skjer. Det kommer en mann for å støvsuge kontoret når hun ringer, jeg må rømme ut for å høre, men støvsugermannen følger etter, og vi ler av det. Noen ganger sender vi mailer til hverandre bare for kos: «Sitter her med tekoppen, har en rolig morgen.» «Ja, men da er vi to.» Med smileys, alltid smileys. Lurer på om hun vil savne meg i neste uke, når jeg slutter? Antakelig ikke. Han som ellers har jobben er god til å flørte. Men på den annen side, du vet aldri.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Legg igjen en kommentar

