jump to navigation

Slå opp når du vil 16. november 2007

Posted by Oda in Om å skrive/lese/blogge, Sitater.
trackback

Plakat i vinduet på en bokhandel jeg går forbi (som trøst til alle med kjærlighetssorg i høstmørket):

Fordelen med å elske bøker
er at du kan slå opp når du vil.

Ellers: Stem gjerne på meg i Tordenbloggen idag! Det er en sterk pulje, så strengt tatt har jeg vel ingen sjanse. Men jeg blir likevel glad for alle stemmer.

Stemmereglene på Tordenbloggen er litt anarkistiske: Du kan BÅDE klikke i pollen, OG legge igjen opptil 4 stemmer i kommentarfeltet til denne posten. Har du en god begrunnelse kan det til og med vanke ekstrapoeng, ifølge Hjorthen. Uansett, følg med på Tordenbloggen framover, det er en god anledning til å bli kjent med nye blogger.

Kommentarer»

1. Aina - 16. november 2007

Du er herved stemt på!
Flott plakat, forresten. Humre, humre.

2. Jorid - 16. november 2007

Nå har jeg også gjort min borgerplikt og stemt på deg. Nei, det føltes ikke som noen plikt, altså, jeg gjorde det med glede 🙂

3. Oda - 16. november 2007

Tusen takk, begge to!

Ja, den plakaten kan faktisk vært til hjelp på tunge dager. Sammen med peiskos, tekopp og godt leselys, selvfølgelig 😉

4. Miriam - 16. november 2007

Kanskje man kan slå opp med bøker, men ikke med denne bloggen, jeg er den innpåslitne leseren som du aldri blir kvitt.

*gjort min plikt*

5. Oda - 16. november 2007

Kjære Miriam, jeg håper virkelig aldri du slår opp med meg!
Da må du si fra først, så kan jeg prøve å forandre meg
(hm… det der har vel aldri virket for noen som prøver å unngå kjærlighetssorg, når jeg tenker meg om…) 😉

6. zagabå - 17. november 2007

Gratulerer, du er videre! 🙂

7. Oda - 17. november 2007

Hei alle, dette var overraskende!
Tusen takk for stemmer! Også på vegne av Stiftet, som aldri har hatt så mange besøk som de siste dagene, og er overlykkelig. Vi gikk altså begge videre til neste runde. Men det later til å ha vært litt av en thriller i går kveld, ifølge Hjorthen, noe jeg var lykkelig uvitende om, der jeg satt til middag hos sjefen i en fin vestkantkåk på Kjelsås med fancy schmancy chevrekyllingpinjekjernecrustythaisuppemangopuddingsorbet-treretters (og dessuten, for alle kjendisstalkers: i etasjen over Bugge Wesseltoft, som jeg møtte på vei ut med søpla). Hyggelig å våkne opp imorges da, med lett hangover og til hyggelig Tordenbloggresultat!

Men ikke glem oss framover heller, for snart er det cup, og der blir det enda hardere konkurranse. En nydelig lørdag ønskes dere alle! 🙂

8. Hjorthen - 18. november 2007

Kjekt å høre at Stiftet har hatt oppsving i besøkstallet som følge av Tordenbloggen. Håper det gjelder flere, og at noen av de besøkende fortsetter å dumpe innom selv når Tordenbloggen er ferdig og glemt.

…men mitt eget besøk går jo rett i dass i disse Tordenblogg-tider:-(

9. Oda - 18. november 2007

Tja, kan virke som om Tordenbloggen føkker opp folks vanlige lesemønster, på godt og vondt. Mye surfing innom de nominerte bloggene man ikke har lest før, og dermed knapt med tid til å følge opp de gamle kjenningene. Ihvertfall er det slik med meg. Men som du sier, det er jo å håpe at noen av de nye oppdagelsene blir sittende til senere, at det ikke bare blir et konkurranseblaff. Eller hva om folk får overdose, og ikke orker å lese blogger på en evighet etterpå? 😉


Legg igjen en kommentar

