jump to navigation

Ingeniørkunst og katter 5. juli 2008

Posted by Oda in Video.
Tags: , , ,
trackback

Hva gjør man i sommertider med varme og sol, og attpåtil en ferie rett forut? Det blir ikke mye tid til blogging ihvertfall. Og ikke blogglesing heller. Forsåvidt antar jeg det samme gjelder mine egne lesere, så da er det vel ikke så nøye. Ingen som kommer hjem fra ferie til 1748 uleste poster på Bloglines skal ha blitt spammet fra meg. Men en liten feriehilsen vil jeg legge igjen. Og hva er mer naturlig enn katteblogging?

Denne videoen har gått som en farsott over blogosfæren siste uke, så mange har vel allerede sett den. Men her har dere Ingeniørenes katteguide, laget av romfartsingeniør Paul Klusman (og hans kollega TJ Wingard). Svært mange har fått lyst på en katt av å se disse opptakene, til og med hundemennesker. Andre har fått mer lyst på en ingeniør. God sommer!

Kommentarer»

1. rullerusk - 5. juli 2008

Aaw… Katter og ingeniører, en uslåelig kombinasjon! Ja takk, begge deler! 😀
God sommer.

2. ~SerendipityCat~ - 5. juli 2008

Hehe, tyyypisk ingeniører tenker jeg da! 😉

God sommer!

3. Oda - 5. juli 2008

Rullerusk: De har visst fått frierbrev allerede, hører jeg.

Cat: Litt nerdete, ja? Men at ingeniører var så bløthjertede…

4. Panama - 5. juli 2008

Hva er det med nørder? Jeg smelter. Trenger ikke å være kattenørder. Kan være hva-som-helst-nørder, bare de har glimt i øyet.

5. anita thomhave simonsen - 5. juli 2008

hej Oda!

lang tid siden….dejligt med ferie…det har jeg også…lige fået….dejlig kattevideo…..fin er den….har også haft katte før jeg fik hund og de har da bare helt styr på det…god ferie til dig, men jeg kigger ind og holder lidt øje…

6. Oda - 6. juli 2008

Panama: Enig, humoren er nok det som skiller den tiltrekkende nørden fra den irriterende. Det er en fin humor også, lun, rar, subtil, på grensa til det absurde, jeg liker når det bare såvidt er humor, og ikke bruker ropert på vitsene.

Anita: Katter er så selvdrevne, det liker jeg, men hunder har jo andre kvaliteter, jeg har selv hatt begge deler, før jeg ble allergisk (hulk). Det kan være jeg ferieblogger litt, skjønt jeg tviler, backpacking har en tendens til å være oppslukende nok i seg selv. Legger kanskje ut noen bilder på flickr, hvis jeg får til, men forøvrig tror jeg det blir et par stille bloggeuker herfra. God ferie til deg også!

7. Max - 7. juli 2008

God sommer Oda! Kanskje blir det mye regn og så blogger du likevel?

8. Oda - 8. juli 2008

Takk, Max! Tja, du vet aldri. Det regnet idag, men jeg gikk på museum og kino istedet. Britiske filmer kommer mye før på kino i Storbritannina enn i Norge, oppdaget jeg. Merkelig nok 🙂

9. ORDFRONT - 23. juli 2008

Ville jeg med mine tre vakre kattegutter sluppet så mye som en-1 ingeniør inn i huset? Neppe.

Mine hellige tre konger lar seg ikke knuseklemmes for å gi skjelvende lyd fra seg, ei heller bindes til ballonger. Morsom video, men æreløs behandling. MJAAU.

10. Oda - 24. juli 2008

Æreløs behandling, ja. Hehe. Men det virket jo unektelig som ganske lykkelige katter. Jeg liker at det står til slutt på rulleteksten: «No kittens, humans or engineers were mistreated during the making of this film. They were, however, slightly annoyed.» 🙄


Legg igjen en kommentar

