jump to navigation

Slakt og ros til kortfilm (Grimstad) 25. juni 2012

Posted by Oda in Film, Kulturtips, Rushprint.
Tags: , , , , , , ,
trackback

Er norske filmskapere mindre skeptiske til voiceover enn før? Tar naturen over for samlivsproblemene i norsk kortfilm? Hva var den beste og verste filmen i Grimstad i år? Etter et taus og diplomatisk uke fordi jeg satt i Kritikerjuryen får du nå vite hva jeg helt oppriktig mente – inkludert filmklipp og saftig slakt. Oppsummeringsartikkelen min fra årets Kortfilmfestival kan du lese hos Rushprint: Grimstad 2012: Blod, gørr og voiceover.

Jeg i Grimstad med det ferskeste nummeret av Rushprint, som bl.a. inneholder en kortfilmspesial. (Foto: Carsten Aniksdal)

Kommentarer»

1. Johanne Magnus - 1. september 2012

Hei Oda! Kan du ikke skrive Ikea-anmeldelsen her på bloggen din?

Oda - 1. september 2012

Hei Johanne! Det kunne jeg nok, men akkurat nå har jeg ikke overskudd til å skrive annet enn det jeg får betalt for, dessverre. Har masse blogginnlegg jeg har lyst til å skrive, men frilanslivet krever sitt… Var lettere før, da jeg ikke brukte hodet på jobben i det hele tatt, annet enn til å tenke ut hva jeg skulle skrive når jeg kom hjem…🙄


Legg igjen en kommentar

